Reiseblogg

Følg med oss på reisene våre her!

søndag 21. februar 2016

Dag 3 -Kirken og Pune-children.

I dag har vi vært i Manno og Binu sin kirke.
Mona forteller fra sin opplevelse av Arrows International sin dans;
"Jeg ble helt tatt på senga! Hadde ikke forestilt meg dette. De var fantastiske! Både som dansere og danseteknikken, og hvordan de fikk frem budskapet og utstrålingen. Det tok meg tilbake til da jeg drev med dans og drama, og følelsene tok overhånd og grep meg langt i hjerterota, -på den måten BARE dans kan gjøre. Et universelt språk som Gud har gitt oss og som berører oss  på en helt spesiell måte. Føler meg så velsignet og takknemlig for DAGENS STORE OVERRASKELSE.







 
 
Også i år er vi to frisører med, Britt og Gry. Det er med stor glede vi tar med oss sakser, kammer, klyper og diverse hårstash, ned til jentene våre på Pune Children. De syns det er mye mer stas og bli klippet av oss som har egne salonger, enn ”tantene” på barnehjemmet. De elsker å få slettet håret, og også i år fikk noen fine fletter. Neste årstime er allerede booket. Stor stas for oss begge to å ha fått faste ”kunder” på andre siden av jorda!!!

 


 

1 kommentar:

  1. Så fint å se og lese. Lykke til videre og hils alle! Er ikke ofte på nett her vi er i Italia så vet ikke når jeg får lest blogg igjen. Tenker på dere.

    SvarSlett